אפיון אתרים

אפיון אתר אינטרנט
אפיון אתרים

אפיון אתר אינטרנט

אפיון אתרים כבסיס להצלחה

אפיון אתר אינטרנט הוא הבסיס להצלחה בניית אתרים, אפיון מקיף ונכון יחסוך לכם כסף וזמן יקר. בתהליך אפיון אתר נגדיר מטרות, קהל יעד, נתכנן את דפי האתר, קווים עיצובים, נכיר את המותג ונכס לכל פרט ופרט באתר. יותר מכך נצפה מראש את התנהגות הגולשים באתר ונסלול להם כמה דרכים לממש את המטרה ובכך נגיע להצלחה.

חוברת אפיון אתר מלווה את כל הגורמים המעורבים בניית האתר, החל מכותבי התוכן דרך צוות העיצוב וחווית המשתמש ועד מחלקת הפיתוח. כל גורם המעורב בבניית האתר יונחה בעזרת אפיון לפעולות בגיזרה שלו. בכך נשמור על קו אחיד לאורך כל התהליך.

שלבי אפיון אתרים

ריכזנו עבורכם את השלבים להצלחה לכל אפיון אתר אינטרנט

שלב ראשון

01. מחקר

אפיון אתר מתחיל ממחקר וליקוט מידע. נתחיל בלימוד בית העסק של הלקוח, המוצר ומשאבי האנוש המוצקים לתפעול האתר. כמו כן, נחקור את המתחרים הישירים והעקיפים שלך, נלמד מהטעויות שלהם ונחזק את היתרונות שלך מולם. נסקור את מיתוג העסק וכל זאת בכדי לייצר אחדות בניראות הלקוח בכל פלטפורמות המדיה.

שלב שני

02. מטרות ואסטרטגיה

בכל דרך חדשה שניקח בחיינו אנו צריכים מטרה, בדיוק כך נעשה בתחילת אפיון אתר אינטרנט. קביעת מטרה תסייע לנו בהליך קבלת ההחלטיות כשתמיד נשאל את עצמנו האם ההחלטה ממשת את המטרה או לאו. כמו כן הגרת מטרות תסייע לנו באומדן הצלחת האתר. בשלב הזה נקבע אסטרטגיה שיווקית בהתאם לקהל היעד, גיל ממוצא של גולש באתר ומוצר הלקוח.

שלב שלישי

03. עיצוב וחווית משתמש

תחילה נסקור את המותג שלך, החומרים הגרפים שלכם, פונטים, לוגו וכו. כמובן שבמידת הצורך נשדרג אתכם מהבחינה הזו. בעזרת אתרי רפרנס מהארץ ומהעולם נגיר את הקו העיצובי של האתר, נקבע חווית משתמש שמתאימה ללקוחות שלכם ומשקפת את האווירה הכללית שמקבלים מכם. את כל זה נעלה ל wireframe ובכך תראו את שלד האתר.

שלב רביעי

04. פיתוח

בשלב זה של אפיון אתר נבחר את הפלטפורמה שעליה נפתח את האתר, את החלטה נקבל על בסיס המידע שצברנו בשלבים הראשונים בשילוב דרישות מיוחדות של המוצר. החלטה על CMS תתקבל לפי משאבי האנוש שמנהלים האתר, תקציב הלקוח ויכולות מימוש המטרות. אנו עובדים אם וורדפרס, מג'נטו, ASP.NET ועוד. צוות המפתחים שלנו מוכשרים ויממשו את האתר על הצד הטוב ביותר.

שלב חמישי

05. אפיון תהליכים

בשלב זה נעסוק בתהליכי האתר ואטומיזציה של כמה שיותר פעולות. למשל נגדיר את את ההודעות האוטומטיות שהלקוח מקבל בעת שליחת הודעה או רכישת מוצר דרך האתר. אפיון התממשקויות למערכות CRM ומערכות מלאי. משיכת פוסטים וביקורות מרשתות חברתיות בהם אתם פעילים ועוד פעולות רבות שיגרמו לאתר להתעדכן באופן אוטומטי.